Razvan Valceanu - razvanvalceanu.ro

Razvan Valceanu

Razvan Valceanu si-a inceput cariera in IT din anul 2002, ca client service pentru compania IMPACT imediat dupa ce a absolvit Academia de Studii Economice din Bucuresti. In anul 2006, a fost recrutat de BidDefender, unde a

fost channel manager in Europa de Est, urmand ca dupa un an sa fie promovat ca manager general in cadrul companiei BidDefender. Dupa ce a acumulat sase ani de experienta, Razvan Valceanu, s-a mutat la ASSA ABLOY ca business unit manager. Din 2013, s-a decis sa-si deschida o afacere pe cont propriu, in industria fashion si lanseaza brandul de camasi ce-i poarta numele.

 

Articole din presa:

 

Directorul celui mai exportat produs românesc porneşte o afacere pe cont propriu

Răzvan Vâlceanu, fostul general manager al Bitdefender Romania, intră în industria fashion şi lansează brandul de cămăşi made to measure ce-i poartă numele. Cămăşile made to measure sunt create după un tipar personalizat pentru fiecare client, în funcţie de situaţiile în care va purta cămaşa, preferinţele sale în materie de stil şi accesoriile din garderobă la care va asorta cămaşa. Totodată, brandul „Răzvan Vâlceanu" lansează pe piaţă şi o primă colecţie ready to wear ce cuprinde trei stiluri, business, cocktail şi smart casual, disponibile pentru bărbaţi, femei şi copii.
"Dincolo de pasiunea mea, am ales să pornesc acest business, în primul rând, pentru că am observat la oamenii din jurul meu, colegi sau parteneri de business, dificultatea de a-şi găsi cămăşi care să se potrivească perfect lor. Experienţa mea ca general manager m-a învăţat cât de important este să afişezi o imagine impecabilă în zona de business. Rar am reuşit să găsesc pe piaţă modele de cămăşi conform aşteptărilor mele de design şi calitate," declară Răzvan Vâlceanu. "Împreună cu Irina Stoicescu, partenera mea în acest business, am gândit un concept de afacere care să acopere nevoia de a îmbrăca o cămaşă de calitate creată în funcţie de particularităţile purtătorului său care, în acelaşi timp, să confere stil şi eleganţă tinutei," adaugă Răzvan Vâlceanu.
Sub sloganul "We speak shirts", brandul propune o imagine clasic-modernă, de inspiraţie hi-tech, minimalist-luxuriantă. Cămăşile Răzvan Vâlceanu se adresează oamenilor cu venituri peste medie din zona de business: mid-manageri, manageri, CEO şi antreprenori. Pentru aceştia, imaginea personală este o preocupare activă, venind în completarea pregătirii şi competenţelor lor profesionale. Totodată, ei sunt oameni care nu dispun de mult timp liber pe care să îl aloce cumpărăturilor de fiecare dată când doresc să-şi reînnoiască garderoba. Gândit pentru această categorie de consumatori, conceptul brandului vine în întâmpinarea nevoilor lor, oferindu-le posibilitatea de a-şi personaliza cămăşile până în cele mai mici detalii, de la tipare până la butoniere.
Bitdefender este astăzi producătorul uneia dintre cele mai performante şi eficiente game de soluţii de securitate informatică atestate pe plan internaţional. În fiecare zi, tehnologia Bitdefender protejează datele digitale ale 500 de milioane de utilizatori, iar tehnologiile antivirus Bitdefender se clasează pe primul loc la nivel mondial în urma testelor specializate realizate de organisme independente de profil.

Businessmagazine - 2013

 

 

A condus cinci ani cel mai de succes produs românesc în străinătate, iar acum vinde cămăşi în magazinul Cocor

După ce Răzvan Vâlceanu, fostul general manager al Bitdefender Romania, a intrat în industria fashion şi a lansat brandul de cămăşi made to measure ce-i poartă numele, el şi-a lansat colecţia şi în Cocor Store.
Începând cu luna noiembrie, odată cu intrarea brandului în Galeria Designerilor Români, va fi disponibilă şi prima colecţie de cămăşi ready to wear pentru bărbaţi si femei.
„Am ales să marcăm colaborarea cu Cocor Store prin lansarea primei colecţii Răzvan Vâlceanu ready to wear şi ne dorim o relaţie pe termen lung. Cocor Store va deveni un showroom permanent în care clienţii noştri să îşi poată comanda inclusiv cămăşi made to measure," a declarat Răzvan Vâlceanu.
Răzvan Vâlceanu (36 de ani) a absolvit Academia de Studii Economice (două facultăţi - Comerţ-Turism şi Marketing) şi după ce a lucrat aproape un deceniu în industria de securitate atât virtuală la Bitdefender, cât şi fizică la Assa Abloy, a decis să îşi facă un business propriu, de cămăşi made to measure, de la care aşteaptă o cifră de afaceri de 100.000 de euro în primul an.
Prima colecţie ready to wear Răzvan Vâlceanu cuprinde şapte modele de cămăşi smart casual pentru bărbaţi şi femei. În afară de colectia ready to wear Răzvan Vâlceanu, în Galeria Designerilor Români va exista şi posibilitatea achiziţionării cămăşilor made to measure. Clienţilor li se vor lua măsurile, îşi vor alege stilul cămăşii (business, smart casual sau festiv) şi elementele pe care doresc să le personalizeze, iar acestea le vor fi livrate ulterior.
Sub sloganul "We speak shirts", brandul propune o imagine clasic-modernă, de inspiraţie hi-tech, minimalist-luxuriantă. Cămăşile Răzvan Vâlceanu se adresează oamenilor cu venituri peste medie din zona de business: mid-manageri, manageri, CEO şi antreprenori. Pentru aceştia, imaginea personală este o preocupare activă, venind în completarea pregătirii şi competenţelor lor profesionale. Totodată, ei sunt oameni care nu dispun de mult timp liber pe care să îl aloce cumpărăturilor de fiecare dată când doresc să-şi reînnoiască garderoba. Gândit pentru această categorie de consumatori, conceptul brandului vine în întâmpinarea nevoilor lor, oferindu-le posibilitatea de a-şi personaliza cămăşile până în cele mai mici detalii, de la tipare până la butoniere.
Răzvan Vâlceanu a absolvit Academia de Studii Economice, însă s-a angajat încă din timpul facultăţii, din primul an. Primul job a fost de agent de asigurări, apoi a devenit operator PC la un institut de cercetare de piaţă şi apoi a lucrat în cercetare la aceeaşi companie. În 2002 a ajuns la dezvoltatorul imobiliar Impact, iar după doi ani s-a mutat la Bitdefender, afacere deţinută de antreprenorul român Florin Talpeş, ca partner account manager. În 2007 a ajuns director general, poziţie pe care a rămas până anul trecut.

BusinessMagazine - 2013

 

 

Fostul şef al Bitdefenderşi-a lansat un business de cămăşi. Vrea 100 de clienţi pe lună pentru cămăşile de peste 400 de lei

Răzvan Vâlceanu (36 de ani) a absolvit Academia de Studii Economice (două facultăţi - Comerţ-Turism şi Marketing) şi după ce a lucrat aproape un deceniu în industria de securitate atât virtuală la Bitdefender, cât şi fizică la Assa Abloy, a decis să îşi facă un business propriu, de cămăşi made to measure, de la care aşteaptă o cifră de afaceri de 100.000 de euro în primul an.

„De un an şi jumătate port cămăşi făcute de mi­ne. Acum circa pa­tru ani am început să îmi fac hainele şi pan­to­fii la comandă. În timpul unei că­lă­­to­rii la Floren­ţa am vă­zut nişte pan­ta­loni pe care eu îi aveam în minte, dar pe care nu îi gă­sisem nicăieri. Magazinul era închis, aşa că am decis să merg cu modelul la croitor şi să mi-i fac astfel. Aşa a început totul", îşi amin­teşte el. Apoi a început să îşi lucreze la croitor şi costumele, cămă­şile şi pan­to­fii, pentru că şi-a dat seama că astfel poa­te personaliza orice obiect ves­timentar. Mai mult, afirmă el, mate­rialele sunt mai bune şi hainele se aşază mai bine.

Aşa i-a venit ideea de a-şi lansa un busi­ness propriu şi a ales să se specia­lize­ze pe cămăşi care la momentul acela i s-au părut mai uşor de realizat. „În rea­li­tate cămăşile sunt cel mai greu de realizat pentru că au toate cusăturile pe-afară. Astfel, în unele cazuri manopera pentru o cămaşă made to measure poate fi mai scumpă decât pentru un costum bun."

Cum se face o cămaşă

Răzvan Vâlceanu a absolvit Acade­mia de Studii Economice, însă s-a anga­jat încă din timpul facultăţii, din primul an. Primul job a fost de agent de asigu­rări, apoi a devenit operator PC la un in­sti­tut de cercetare de piaţă şi apoi a lu­crat în cercetare la aceeaşi companie.

„Am lucrat timp de circa şapte ani pentru MEMRB (companie de cerce­tare de piaţă preluată de Nielsen – n.red.), apoi în publicitatea outdoor."

În 2002 a ajuns la dezvoltatorul imobiliar Impact, iar după doi ani s-a mutat la Bitde­fender ca partner account ma­na­ger. În 2007 a ajuns director gene­ral, poziţie pe care a rămas până anul tre­cut. Ultimul an înainte de a-şi lansa bran­dul de cămăşi care îi poartă numele a lucrat pentru Assa Abloy, producător de sisteme de închidere şi feronerie.

ZiarulFinanciar - 2013

 

 

Bitdefender: Am făcut antiviruşi pentru Twitter şi Facebook şi de aici va veni creşterea afacerilor

Producătorul român de soluţii de securitate a datelor Bitdefender, cu peste 500 de angajaţi în ţară şi în străinătate, a dezvoltat soluţii de securitate informatică pentru reţelele sociale Twitter şi Facebook, acestea fiind principalele motoare de creştere a businessului în 2012.
"Suntem foarte puternici în social media, am fost cei mai rapizi pe Twitter - suntem singurii furnizori de soluţii de securitate pe această reţea de socializare - şi avem aplicaţii şi pentru Facebook. În plus, anul viitor vom scoate o aplicaţie pentru BlackBerry, însă în prezent piaţa care creşte masiv este cea a aplicaţiilor pentru sistemul de operare Google Android", a spus Florin Talpeş, 55 de ani, acţionar majoritar şi CEO al Bitdefender.
Compania va organiza în următoarea perioadă o serie de evenimente la nivel internaţional pentru lansarea de noi produse.
"Atunci când nu mai sunt bani pe o piaţă, apar mult mai multe modalităţi de a fura. Mentalitatea hackerilor sau a spamerilor este cea a hoţilor de buzunar, care se duc în cele mai aglomerate locuri. În mediul online aceste locuri aglomerate sunt Facebook şi Twitter, unde mulţi sunt neatenţi. Deja avem integrate în produsele pe care le vom lansa în 2012 pentru segmentul consumer un modul care îi protejează pe cei care folosesc Facebook, prin care link-urile primite de utilizator prin această reţea de socializare sunt scanate", a spus Răzvan Vâlceanu, general manager al Bitdefender pentru România şi Republica Moldova.
Reprezentanţii Bitdefender nu oferă date exacte privind numărul de angajaţi, cifra de afaceri, profitul sau nivelul salariului mediu din companie. Bitdefender a avut anul trecut afaceri de 29 mil. euro, în creştre cu 17% faţă de anul anterior, potrivit datelor de la Ministerul de Finanţe. Veniturile Bitdefender sunt însă mult mai mari, în condiţiile în care doar 5% din cifra de afaceri ar fi generate pe piaţa din România.
Nu se mai listează în 2012
Deşi Bitdefender se pregăteşte de câţiva ani de listarea la bursă, proces despre care Florin Talpeş spunea anul trecut că se va finaliza în 2012, acţionarii companiei au fost nevoiţi să amâne din nou listarea, pentru că firma nu are încă o valoare "destul de consistentă". În 2007, valoarea Bitdefender a fost stabilită la 100 de milioane de dolari printr-o tranzacţie prin care un grup de investitori a adus 7 mil. $ în companie.
"Listarea nu se va face în anul 2012, cum am anunţat anterior. Vom ieşi pe Bursă când compania va avea o valoare consistentă şi luăm în considerare atât Bursa de la Bucureşti, cât şi bursele internaţionale. Dacă ar trebui să listez compania astăzi, probabil că nu ar fi pe Bursa de la Bucureşti", a spus Talpeş.
Tehnologiile de securitate IT dezvoltate de Bitdefender, care au fost lansate pe piaţă în urmă cu 10 ani, sunt utilizate în prezent de peste 400 de milioane de utilizatori la nivel global.
Peste o treime din veniturile anuale ale companiei sunt alocate departamentului de cercetare şi dezvoltare, acesta fiind una din zonele în care nu s-au tăiat bugete în perioada crizei. Însă reprezentanţii companiei admit că au redus, spre exemplu, bugetele pentru advertising şi le-au redirecţionat înspre alte activităţi.
Rebranding de un milion de euro
Bitdefender a organizat ieri o conferinţă de presă pentru lansarea unui nou logo, care înfăţişează lupul dacic, iar noul slogan al companiei este "Awake" (treaz, în limba engleză - n.red.), dezvoltat împreună cu compania Brandient. Compania a alocat investiţii de peste un milion de euro pentru procesul de rebranding. Cu headquarterul în România, firma de software mai are sedii şi în SUA (Silicon Valley şi Florida), Spania, Germania şi Marea Britanie şi avea în plan extinderea şi în Canada şi Mexic, Brazilia şi India.
Bitdefender mai are un centru de servicii de tip customer care (în limba spaniolă) în Chile. Bitdefender are o cotă "mai mică de 5%" pe piaţa mondială de soft de securitate IT, a spus Talpeş, care nu a dorit să ofere cifre exacte.
"Principalul motiv pentru acest rebranding este acela de a ne ajuta să ne dezvoltăm şi pe alte pieţe şi să avem un brand care să ne ajute să ne vindem produsele. Faptul că suntem din România ne poate ajuta şi în afară, pentru că românii care lucrează în IT au o reputaţie bună în străinătate şi se face o asociere de aceea am insistat să avem un simbol românesc. Românii sunt mai buni decât mulţi alţii la securitate informatică", a mai spus Vâlceanu.
Principalul competitor al Bitdefender pe piaţa locală este producătorul rus de soluţii antivirus Kaspersky, care şi-a extins sem­­nificativ operaţiunile locale în ultimii ani.
Ce spune Florin Talpeş despre:
Investiţiile în perioade de criză: În septembrie 2008 am primit un e-mail de la unul din fondurile de investiţii cu care discutam, din Sillicon Valley, în care mi s-a spus: "Primul lucru pe care trebuie să-l faceţi este să puneţi mâna pe bani şi să-i gestionaţi cât se poate de bine, pentru că cel mai important este să supravieţuiţi". Timp de 6- 12 luni, cuvântul de ordine a fost supravieţuirea, nici nu se punea problema de noi investiţii.
Strategiile de reducere a costurilor în criză: În niciun caz nu am tăiat bugete în zona de cercetare, în care am investit în continuare peste o treime din venituri, pentru că departamentul de R&D reprezintă ADN-ul nostru. Am mutat resurse şi am optimizat procese, după ce am analizat impactul unor cheltuieli făcute în ultimii ani în unele proiecte.
Eventualitatea unei noi crize: Nu ştiu dacă cineva poate să zică vreodată că este pregătit pentru o nouă criză. Pentru a putea trece peste o criză trebuie să fii agil, să ai multă "slănină" pe tine, să nu faci cheltuieli aiurea şi să iei rapid decizii.
Listarea la bursă: Va avea loc şi pe Bursa de Valori Bucureşti şi pe una internaţională, însă nu în 2012, ci atunci când valoarea companiei va fi mai consistentă.
Ce a făcut în concediul de anul acesta: Am fost la un stagiu de dans în Italia împreuna cu soţia mea, pentru că am început să participăm la competiţii internaţionale de dans pentru categoria noastră de vârstă. Am vizitat regiunea Provence, unde am văzut cum este viaţa la ţară în sud-estul Franţei.

ZiarulFinanciar -2011

 

 

BitDefender: Piaţa soluţiilor antivirus din România nu va depăşi în acest an 8 milioane euro

Piaţa soluţiilor antivirus din România nu va depăşi în acest an opt milioane de euro, dar va fi cu până la 14% mai mare comparativ cu valoarea de 7 milioane euro înregistrată anul trecut, a declarat pentru MEDIAFAX Răzvan Vâlceanu, directorul general al BitDefender România.
"În anul 2010, piaţa nu a reuşit să depăşească valoarea de opt milioane de euro, pe fondul dificultăţilor întâmpinate de multe companii sau instituţii publice care s-au confruntat cu disponibilizări şi reduceri de costuri", a precizat Vâlceanu.
El a mai spus că aceşti factori vor continua să afecteze valoarea pieţei şi în 2011, dar pe de altă parte, factorii menţionanţi anterior vor aduce creşteri în ceea ce priveşte numărul de utilizatori, companii şi utilizatori finali.
"La acest moment, Bitdefender are o cotă de piaţă de aproximativ 40%, însumând atât consumatori finali, cât şi companii (IMM-uri şi corporaţii). Această cotă este distribuită în proporţie de 50% pentru produse corporate şi 50% pentru utilizatori finali", a adăugat directorul companiei.
Pentru 2011 oficialii companiei estimează o uşoară creştere a vânzărilor pentru soluţiile de antivirus, datorată ofertelor introduse şi parteneriatelor încheiate în acest an.
"Consumatorii încep să privească soluţiile de securitate ca pe o nevoie constantă şi nu doar ca un instrument ocazional de dezinfectţe", a adăugat Vâlceanu.
În acest an, piaţa locală a înregistrat o creştere a atacurilor informatice cu 100% faţă de 2009, iar în prima jumătate a anului 2010, BitDefender a identificat zilnic, în medie, 9.000 de ameninţări noi sau mutaţii ale acestora, totalizând peste 1.600.000 de ameninţări informatice pentru primul semestru al acestui an.
BitDefender este producător român de soluţii de securitate informatică, prezent printr-o reţea globală de parteneri (distribuitori şi reseleri) în peste 100 de ţări.
Compania a fost înfiinţată în anul 2001, iar în 2007 s-a desprins de grupul Softwin, deţinut de familia Talpeş. În prezent, producătorul de soluţii se securitate este controlat integral de BitDefender Holding, înregistrată în Olanda. Anul trecut, compania a avut o cifră de afaceri de 104,8 milioane lei şi un profit brut de 8,5 milioane lei.

ZiarulFinanciar - 2010

 

 

BitDefender: Industria IT din Romania a scazut cu 40-60% in primul semestru

Industria IT din Romania a scazut cu 40-60% in primul semestru, dupa ce principalii beneficiari din anii trecuti, precum cei din sectorul financiar, au oprit sau amanat investitiile, a declarat, joi, directorul de tara al producatorului de solutii de securitate BitDefender, Razvan Valceanu, citat de Mediafax.

"De asemenea, in sectorul comunicatiilor marilor operatori le-au scazut veniturile, ceea ce a dus la diminuarea bugetelor de achizitii. Ti in sectorul public se resimte criza, prin diminuarea bugetelor si amanarea proiectelor de cercetare si inovare", a afirmat Valceanu la lansarea solutiei BitDefender 2010.

ZiarulFinanciar - 2009

 

 

Razvan Valceanu, ex Bitdefender, vrea sa vanda camasi de 100.000 de euro in primul an. Din 2014 se extinde in strainatate

Razvan Valceanu, fostul sef al Bitdefender, si partenera sa de business, Irina Stoicescu, vor sa vanda camasi realizate la comanda in valoare de 100.000 de euro in primul an de la lansarea brandului, in septembrie anul acesta.
"Cand lucram in multinationala ajunsesem sa imi fac haine pe comanda si am constatat ca nu sunt singurul care are aceasta nevoie. Iar acum incercam sa oferim si altora ce am invatat singuri, pentru ca in ultimii doi ani am citit foarte mult despre aceste domeniu", a declarat Razvan Valceanu, in cadrul Start-Up Wall-Street, emisiune moderata de Claudiu Vrinceanu.
Investitia in brandul de camasi "Razvan Valceanu" a inceput in urma cu doi ani, iar pana acum cei doi antreprenori au alocat in jur de aproximativ 40.000 de euro. De asemenea, in urmatoarea perioada vor mai investi circa 20.000 de euro.
Camasile sunt fabricate la Targu-Magurele, si, deocamdata, pot fi cumparate din showroom-ul din Bucuresti, din zona Pietei Domenii. Materialele utilizate sunt furnizate de catre producatorul italian Canclini.
Cea mai ieftina camasa costa 400-500 de lei
Din momentul lansarii din septembrie si pana acum, cea mai scumpa camasa vanduta a fost de 400 euro. De asemenea, cele mai ieftine camasi au preturi de 4-500 de lei.
"Se spune ca trebuie sa ai 100 de camasi, cel putin asa recomanda consultantii vestimentari din strainatate. Cand eram la multinationala, ma descurcam cu 50, dar acum am mai multe. Spre exemplu, ai 5 zile lucratoare pe saptamana si le porti o singura data, deja ajungi la 20 intr-o luna. Apoi mai sunt evenimentele, intalnirile cu partenerii si ajungi la in jur de 40-50 de camasi care sunt business, smart casual si pentru evenimente. Noi concuram cu piata camasilor overall si avem clienti care pana acum isi faceau camasi pe comanda la Viena, la Londra. De asemenea, clientii cand cumpara, dau comenzi de mai multe camasi", a mai spus Razvan Valceanu.
Camasile se adreseaza oamenilor cu venituri peste medii din zona de business.
Produsele realizate la comanda sunt deocamdata doar pentru barbati, insa cei doi antreprenori au lansat si o colectie ready to wear cuprinde trei stiluri (business, cocktail si smart casual) disponibile pentru barbati, femei si copii.
Vor sa lanseze produse la comanda si pentru femei
"Vin si foarte multe femei in showroom. Ramanem in zona de business, de camasi, dar, clar vom viza si femeile mai ales avem o cerere mare de camasi cu body-uri din partea lor", a afirma Irina Stoicescu, partenera de business a lui Razvan Valceanu si fondator al companiei de organizare de evenimente Trend Events.
De asemenea, brandul va introduce in curand vouchere de cadouri.
"Consider camasa ca fiind unul dintre cele mai distribuite cadouri si la barbati si la femei", a afirmat Valceanu. Antreprenorul nu a precizat cate comenzi primeste in prezent, dar a spus ca isi doreste ca in urmatoarea perioada sa ajunga la 50-100 de camasi realizate pe comanda pe luna.
Pentru acest business lucreaza trei personae (incluzand cei doi antreprenori), insa Valceanu a afirmat ca in prezent recruteaza pentru zona de vanzari, productie si logistica.
Din 2014 se extind in strainatate
Producatorul are deocamdata un showroom in zona Domenii din Bucuresti, dar in urmatorul an vrea sa se extinda in mai multe magazine partenere din Bucuresti si din tara.
"Vor fi magazine partenere, nu deschise de noi. Vor fi magazine de tip concept store ori buticuri de lux. De asemenea, de anul viitor vom lansa o platforma pentru vanzari pe internet pentru ca online-ul este viitorul in orice nu doar in fashion. Insa inainte de a lansa platforma vrem sa formam o baza de cateva sute de clienti care sa cumpere camasi la comanda, iar apoi sa trecem pe zona de ready to wear si cea mass market. De asemenea, de anul viitor vrem sa iesim in afara tarii, primii pasi ii vom face pe online pentru ca deja primim comenzi de la prieteni, iar apoi prin distribuitori".

wall-street- 2013

 

 

Razvan Valceanu, fostul sef al Bitdefender, si-a lansat o afacere de camasi la comanda

Razvan Valceanu (36 de ani), fostul director general al Bitdefender Romania, cel mai mare producator romanesc de securitate informatica, si-a lansat propria afacere, un brand de camasi create pe comanda si care ii poarta numele.
Avis Rent a Car - 15% la inchirierile auto in Romania. Rezerva acum!

Valceanu a plecat in august anul trecut de la Bitdefender, ulterior fiind devenit business unit manager pe zona de integrare de sisteme de securitate in cadrul Assa Abloy Romania, filiala uneia dintre cele mai mari companii de solutii de inchidere si deschidere a usilor.
Fostul manager Bitdefender a intrat in business alaturi de Irina Stoicescu, iar sloganul brandului este "We speak shirts".
"Dincolo de pasiunea mea, am ales sa pornesc acest business, in primul rand, pentru ca am observat la oamenii din jurul meu, colegi sau parteneri de business, dificultatea de a-si gasi camasi care sa se potriveasca perfect lor. Experienta mea ca general manager m-a invatat cat de important este sa afisezi o imagine impecabila in zona de business," declara Razvan Valceanu.
Camasile se adreseaza oamenilor cu venituri peste medii din zona de business: mid-manageri, manageri, CEO si antreprenori. Acestea sunt fabricate in Romania, iar materialele utilizate sunt furnizate de catre producatorul italian Canclini.
Colectia lansata de Razvan Valceanu este "clasic-moderna, de inspiratie hi-tech, minimalist-luxurianta", potrivit comunicatului de presa. Produsele pot cumparate incepand cu luna septembrie la showroom-ul din Bucuresti, din zona Domenii.
De asemenea, antreprenorul a lansat si o colectie ready to wear ce cuprinde trei stiluri, business, cocktail si smart casual, disponibile pentru barbati, femei si copii.
Brandul intr-o pe o piata care devine tot mai aglomerata unde concureaza cu nume precum Scabal, Lorenzini, Brioni, Ermenegildo Zegna, Fray, Finamore, Tudor Personal Tailor sau Sarto.

wall-street - 2013

 

 

Fostul sef Bitdefender Romania merge la Assa Abloy, companie de solutii de inchidere a usilor

Razvan Valceanu (35 de ani), cel care pana in iulie a condus timp de cinci ani operatiunile din Romania ale Bitdefender, unul dintre cei mai mari producatori de solutii de securitate informatica, a devenit business unit manager pe zona de integrare de sisteme de securitate in cadrul Assa Abloy Romania, filiala uneia dintre cele mai mari companii de solutii de inchidere si deschidere a usilor.
Aproape jumatate din paharul tau de bere inseamna deja taxe. Salveaza berea!

Managerul trebuie sa gestioneze proiectele companiei si sa dezvolte reteaua nationala de distributie. De asemenea, va activa ca brand manager pentru marcile Hid, Effeff, Abloy electromecanic si Yale electromecanic.
Valceanu vine la Assa Abloy de la Bitdefender, unde si-a inceput activitatea in 2004, ca partner account manager pentru Romania, apoi channel manager pentru Romania si Europa de Est, iar din anul 2007 a preluat functia de director general pentru Romania si Republica Moldova.
El a anuntat saptamana trecuta ca va parasi Bitdefender, dupa ce in urma cu o luna fusese inlocuit in functie de Valentin Jurculet. Oficialii companiei de securitate IT au afirmat in iulie ca Valceanu va conduce operatiunile Bitdefender pe segmentul consumatorilor individuali si al companiilor mici si medii din Europa Centrala si de Est, Turcia si Israel.
Este foarte important ca valorile mele sa coincida cu cele ale companiei
"In 8 ani de Bitdefender m-am ocupat de dezvoltarea si implementarea strategiei de vanzari si distributie pentru Romania si CEE. In acest timp am construit un canal de distributie puternic, am incheiat contracte si parteneriate cu jucatorii cei mai importanti din Romania si Europa Centrala si de Est, atat in domeniul privat cat si public, am avut cresteri si am legat multe relatii consistente. A venit timpul pentru mine sa fac o schimbare in viata profesionala, sa lucrez cu alte echipe, sa capat noi cunostinte si sa impartasesc cu altii cunostintele mele. Am ales Assa Abloy Romania deoarece este foarte important ca valorile mele sa coincida cu cele ale companiei. Noua pozitie este tentanta, dar vine si cu mari provocari, domeniul securitatii fizice este cel putin la fel de interesant si competitiv ca cel al securitatii digitale" spune Razvan Valceanu.

wall-street - 2012

 

 

Profil IT - R.Valceanu, BitDefender: Folosit corect, Internetul ar aduce numai beneficii

Afla care sunt pasiunile high-tech ale lui Razvan Valceanu, country manager la BitDefender, producatorul autohton de solutii de securitate.
1. Ce gadget aveti in buzunar, la indemana?
Razvan Valceanu: Un iPhone 3GS.

2. Primul gadget din viata dvs? La ce varsta?

Razvan Valceanu: Un walkman, pe la 11 ani.

3. Cel mai mare dezastru IT din experienta dvs?

Razvan Valceanu: Nu am avut.
4. Suma maxima pe care ati plati-o pentru achizitionarea unui telefon mobil.
Razvan Valceanu: 600 euro.

5. Ce caracteristici ar trebui sa aiba telefonul ideal?

Razvan Valceanu: Ar trebui sa fie un iPhone si sa aiba o baterie foarte rezistenta.

6. Care a fost primul telefon mobil pe care l-ati utilizat?

Razvan Valceanu: Unul din primele modele de Ericsson, de prin 1996.
7. Marca de telefoane mobile pe care o preferati.
Razvan Valceanu: In ultimii 2 ani am avut numai iPhone.

8. Brandul si managerul favorit din IT?

Razvan Valceanu: BitDefender – Florin Talpes.

9. Cel mai inutil gadget pe care l-ati gasit spre vanzare.

Razvan Valceanu: Palmtop.
10. Daca banii nu ar avea valoare, care este gadgetul pe care vi-l doriti?
Razvan Valceanu: Un cinema 6D.

11. Ce gen de site-uri accesati frecvent? Care este site-ul dvs. favorit?

Razvan Valceanu: In general citesc stiri din toate domeniile si ma relaxez pe site-urile de retele sociale, unde discut cu prietenii mei despre interesele comune.

12. Care este ultima achizitie facuta online?

Razvan Valceanu: Un joc pentru telefonul mobil, pe care nu l-am gasit pentru consola de acasa.
13. Ce reprezinta pentru dvs. Internetul?
Razvan Valceanu: Un prim pas pe care il poate face oricine pentru a se informa, indiferent ca este vorba de job sau de hobby-uri, o retea care daca este folosita corect si fara intentii rele poate aduce numai beneficii utilizatorilor sai.

14. Cum ar fi o zi din viata dvs. daca nu ar exista Internetul?

Razvan Valceanu: Cu siguranta cel putin la fel de plina si de agitata ca acum, desi fara Internet as avea un job in alt domeniu decat acela al securitatii datelor.

15. Ce va atrage la un notebook: performanta sau mobilitatea?

Razvan Valceanu: Le prefer pe ambele, plus design, motive pentru care acasa am ales un MacBook.
16. Metoda de comunicare preferata.
Razvan Valceanu: Pe plan personal, prefer intalniri fata in fata sau cel mult la telefon, insa la birou nimic nu este mai potrivit pentru mine decat e-mailul, chatul sau mesajele SMS, pe care le pot trimite si din unele intalniri mai putin solicitante.

17. Pana unde va merge inovatia in IT? Ce gadget, care nu exista in piata, ati crea astazi?

Razvan Valceanu: Se merge in continuare spre miniaturizare, digitalizare si centralizarea tuturor functiilor unei retele, case, birou.

wall-street - 2010

 

 

Razvan Valceanu, BitDefender: Competitia a devenit tot mai acerba pe timp de criza

Faptul ca tot mai multi producatori internationali de solutii de securitate IT au deschis reprezentante in Romania in ultimii ani arata ca avem o piata atractiva si cu un potential crescut de dezvoltare pe acest sector si in urmatoarea perioada, a declarat Razvan Valceanu, country manager BitDefender.
"Astfel, competitia a devenit din ce in ce mai acerba. In prezent, suntem urmati de companiile care produc sau distribuie produse precum Symantec, Kaspersky, Nod 32", a spus reprezentantul companiei furnizoare de solutii antivirus.
Potrivit lui Valceanu, industria IT din Romania a scazut cu 40-60% in primul semestru al anului, o valoare exacta a ei neputand fi estimata. Factorii care au dus la acest declin drastic au fost oprirea investitiilor sau amanarea lor.
"De asemenea, in sectorul comunicatiilor, marilor operatori le-au scazut veniturile, fapt ce a dus la diminuarea bugetelor de achizitii. Si in sectorul public se resimte criza, prin diminuarea numarului de proiecte de cercetare si inovare", completeaza el.
Totodata, Valceanu crede ca Romania va iesi din criza cu o intarziere de 6 - 12 luni fata de tarile vest - europene si estimeaza ca trimestrul patru din 2010 va fi "net mai bun" decat ultimul trimestru din acest an.
"Trimestrul patru din 2009 va fi unul foarte important pentru multe companii. Criza va schimba, cel putin pe termen mediu (2 - 3 ani) multe tendinte care erau in piata romaneasca inainte de acest moment", a adaugat country manager-ul BitDefender.
Desi este greu de apreciat care va fi valoarea pietei locale de securitate informatica in 2009, Razvan Valceanu prognozeaza 10 milioane euro, in ton cu estimarile celorlalti jucatori de profil din Romania.
Tendinte in companie
De la inceputul anului, BitDefender a realizat cateva schimbari la nivel de companie, iar acestea se refera, in principal, la canalul de distributie si au ca obiectiv sustinerea eforturilor facute de distribuitorii si partenerii certificati.
"Modelul nostru de business este destul de matur in prezent, prin urmare ne intereseaza mai mult sa imbunatatim canalele existente, cat si stimularea intensiva a celor cu potential mai mare de crestere", spune Valceanu.
In plus, una din tintele principale ale BitDefender la momentul actual este dedicarea catre segmentul consumer.
"Vrem sa intram cu mai multa putere pe aceasta zona. Deja se vede ca tendintele s-au schimbat in 2009, deoarece noi am crescut pe acest segment pana la punctul in care acesta a atins 60% din vanzarile companiei. Spre comparatie, anul trecut, procentele aratau altfel - 60% din afacerile noastre proveneau din zona de business, iar restul de 40 procente din consumer", a afirmat pentru Wall-Street seful companiei.
In continuare, BitDefender urmareste sa isi dezvolte prezenta la nivel de retail si sa castige mai multa vizibilitate in randul utilizatorilor.
Noua versiune BitDefender 2010

Producatorul autohton de solutii de securitate IT a lansat ieri in Romania noua suita de produse de securitate, in limba romana. In alte state, cum sunt Spania, Franta sau Statele Unite, noua versiune BitDefender 2010 a fost deja lansata.

Printre principalele noutati ale suitei de produse de securitate se numara scanarea antivirus optimizata, o tehnologie de detectie a amenintarilor informatice, numita Active Virus Control, cat si un sistem imbunatati de mentenanta si back-up.

BitDefender este liderul pietei romanesti de securitate informatica, cu o cota estimata la peste 40% pana la finele anului.Compania are cinci distribuitori - Agis Computer, Aline Distribution, Asesoft Distribution, RHS Company si Scop Computers.

wall-street - 2009

 

 

Valceanu, BitDefender: Industria IT din Romania a scazut cu 40-60% in primul semestru

Industria IT din Romania a scazut cu 40-60% in primul semestru, pe fondul blocarii sau amanarii investitiilor companiilor din sectorul financiar, a declarat Razvan Valceanu, directorul producatorului de solutii de securitate BitDefender.
Razvan Valceanu estimeaza ca Romania va iesi din criza la 6-12 luni dupa ce tarile dezvoltate isi vor reveni din punct de vedere economic.

"Trimestrul patru din 2010 va fi mai bun decat ultimele trei luni din acest an si actuala criza va schimba pe termen mediu multe tendinte din piata romaneasca de IT", a spus Valceanu la lansarea solutiei BitDefender 2010.

wall-street - 2009

 

 

Răzvan Vâlceanu lansează Gift Certificate-ul pentru cămăşi made to measure!

Cu ocazia sărbătorilor, Răzvan Vâlceanu lansează Gift Cerificate-ul pentru cămăşi made to measure ce poate fi achiziţionat atât de persoane fizice cât şi de companii, pentru angajaţii ori clienţii lor.
Posesorii Gift Certificate-ului vor veni la showroom-ul Razvan Valceanu pentru a-şi realiza o cămaşă made to measure, în funcţie de preferinţele personale. Valoarea certificatului cadou este de 449 lei şi poate fi achiziţionat începând cu 12 decembrie prin comandă de pe site-ul www.razvanvalceanu.ro sau de la showroom-ul Răzvan Vâlceanu din zona Domenii.
„Fiecare dintre noi ştie cât de greu este să oferi cadoul perfect, cu atât mai mult când este vorba despre o persoană pe care o apreciem (un membru al familiei, un prieten sau un partener de business) şi suntem din ce în ce mai presaţi de timp. Unul dintre cele mai frecvente cadouri oferite bărbaţilor este cămaşa, alături de alcool, deoarece este una dintre acele piese basic pe care fiecare om, indiferent de domeniul în care activează, ar trebui să le aibă în garderoba sa," declară Răzvan Vâlceanu. „Din păcate, este destul de greu să oferi cadou o cămaşă, dacă nu eşti foarte sigur de măsurile şi preferinţele persoanei care o va purta. Pentru a rezolva această problemă şi a oferi posiblitatea de a face un cadou cu adevărat unic, am lansat Gift Ceritificate-ul pentru cămăşi made to measure," adaugă Răzvăn Vâlceanu.
Gift Certificate-ul pentru cămăşile made to measure Răzvan Vâlceanu a fost gândit ca o soluţie pentru stilul de viaţă alert al oamenilor din zona de business, cu avantaje atât pentru persoana care dăruieşte cadoul, cât şi pentru cea care îl primeşte. Concret, posesorul Gift Certificate-ului Răzvan Vâlceanu are posibilitatea de a-şi realiza o cămaşă made to measure conform preferinţelor sale. De cealalta parte, persoana care dăruieşte Gift Certificate-ul are siguranţa de a fi oferit un cadou inspirat, reuşind în acelaşi timp să evite aglomeraţia din magazine dinaintea sărbătorilor. Gift Certificate-ul pentru cămăşi made to measure Răzvan Vâlceanu este o alternativă eficientă şi la clasicele cadouri corporate. „Tot mai multe companii din domenii ca IT&C, bănci, asigurări, pharma, aleg să îşi recompenseze angajaţii si partenerii, oferindu-le un cadou diferit de banalele coşuri de Crăciun. În plus, în zona de business, niciodată nu ai prea multe cămăşi," povesteşte Răzvan Vâlceanu.
Persoana care primeşte cadoul are posibilitatea de a veni la showroom-ul Răzvan Vâlceanu şi de a-şi realiza o cămaşă în funcţie de preferinţele sale. Clientului i se prezintă modelele colecţiei, mostrarul de ţesături, i se explică modul în care îşi poate personaliza cămaşa (de la alegerea stilului – business, cocktail şi smart casual, alegerea materialelor, a nasturilor, tipului de guler, detaliile manşetelor etc.) şi i se iau măsurile pentru personalizarea tiparului. Astfel, posesorul Gift Certificate-ului Răzvan Vâlceanu se va bucura de o cămaşă al cărei model îi va plăcea cu adevărat şi a cărei dimensiuni vor fi potrivite.
Gift Certificate-ul va fi disponibil începând cu 9 decembrie prin comanda pewww.razvanvalceanu.ro sau la showroom-ul din zona Domenii.
Despre Răzvan Vâlceanu made to measure
Sub sloganul "we speak shirts", brandul propune o imagine clasic-moderna, de inspiratie hi-tech. Elementele definitorii pentru cămăşile create de Răzvan Vâlceanu sunt focusul pe detalii de design şi calitatea materialelor şi a producţiei. Camasile made to measure sunt create dupa un tipar personalizat pentru fiecare client, in functie de situatiile in care va purta camasa, preferintele sale in materie de stil si accesoriile din garderoba la care va asorta camasa.
Totodata, brandul „Razvan Valceanu" a lansat si o prima colectie ready to wear ce cuprinde trei stiluri, business, cocktail si smart casual, disponibile pentru barbati, femei si copii. Materialele utilizate în realizarea cămăşilor sunt furnizate de către producătorul italian Canclini 1925, unul din liderii internaţionali în domeniul bumbacului pentru cămăşi. Cămăşile sunt fabricate în România pe modelul tiparului italienesc. Toate modelele sunt realizate din bumbac egiptean Giza 45, ţesut din 2 fire cu 140 fineţe.

razvanvalceanu.ro