Valentin Vacarus - Godmother

Valentin Vacarus

Valentin Vacarus si-a inceput cariera inca din primul an de facultate, cand s-a angajat in cadrul agentiei Speed Promotion. Prima pozitie manageriala a obitnut-o in anul 2006, ajungand client service director, dupa ce a reusit sa-

si finalizeze studiile. Valentin Vacarus a absolvit facultatea si are si un master in marketing si comunicare din cadrul Academiei de Studii Economice din Bucuresti si in 2012 avea sa termine si programul MBA la Universitatea Romano-Americana. In prezent, Valentin Vacarus este managing director in cadul agentiei Godmother.

 

Articole din presa:

 

Godmother, agenţia tânărului care deţine compania în care a fost un simplu angajat, trece printr-un proces de rebranding

"Ne-am redecorat website-ul în nuanţe mai aproape de personalitatea Godmother de astăzi, am adus în scenă un personaj feminin care să ne reprezinte poziţionarea actuală şi am lansat totul pe piaţă la început de martie", a declarat Valentin Văcăruş, managing director al agentiei.
Piaţa de advertising a scăzut, în ultimii cinci ani, de la 540 milioane de euro la 300 milioane de euro. În aceste condiţii, compania Godmotther a raportat din 2009 până în prezent o creştere a cifrei de afaceri a companiei de la 900.000 de euro la 2,2 milioane, în vreme ce numărul de angajaţi a crescut de la şase la 30.

Godmother este o agenţie full service, cu acţionariat românesc, prezentă pe piaţa de comunicare din România din 1997 . În portofoliul agenţiei se regăsesc clienţi precum : Google România, Promenada, Agricover, Lukoil, Libra Internet Bank, Forever Living Products, Cosmopolis, DoppelHertz sau Profi.

Businessmagazine - 2014

 

 

Povestea tânărului care astăzi conduce compania în care s-a angajat în primul an de facultate

Valentin Văcăruş s-a angajat ca spiralator de calendare şi a făcut 16.000 de bucăţi în primul an: „Un minut şi 21 de secunde dura o spiralare pe o maşină Heidelberg" . Astăzi are 35 de ani, este director şi acţionar în afacerea ajunsă după mai bine de un deceniu la trei milioane de euro pe an.
"Sunt din Siliştea Gumeşti, de la Marin Preda. Am şi un site, se numeşte silişteagumeşti.ro şi l-am gândit ca o resursă pentru copiii care locuiesc acolo şi vor să studieze în alt oraş. Să sune să zică că sunt Costică a lui cutare şi vreau să mă ajuţi să înţeleg cum e domeniul ăla."
Povestea lui Valentin Văcăruş începe din primul an de facultate, când şi-a găsit prima slujbă în cadrul agenţiei Speed Promotion. După spiralatul de calendare din primul an, pe care şi astăzi şi-l aminteşte bine – „am avut o comandă de 16.000 de bucăţi de la Radio Total„ – a devenit curier şi vânzător de cărţi de vizită - „într-un an de zile am livrat cu tramvaiul şi apoi cu un Tico cel puţin pentru 6.000 de clienţi„. Ulterior, a ajuns account executive, cu alte cuvinte a devenit responsabil de producţia publicitară din companie, însemnând ore bune petrecut în tipografie şi ateliere de serigrafie. Privind retrospectiv, spune că experienţa l-a ajutat să ştie ce poate să vândă, ce poate să facă pentru client şi ce nu, iar asta transmitea clientului mesajul că „ştiu cu adevărat despre ce vorbesc".
În 2006 primea prima poziţie managerială, ajungând client service director, an în care reuşise să-şi termine studiile. Văcăruş a absolvit facultatea şi un masterat în marketing şi comunicare în cadrul Academiei de Studii Economice din Bucureşti şi avea să termine în 2012 şi programul de MBA la Universitatea Româno-Canadiană. 2007 era anul în care compania făcea primul milion de euro cifră de afaceri. În 2008, prelua conducerea Godmother, odată cu rebrandingul vechii Speed Promotion. Astăzi, Văcăruş este şi acţionar şi deţine 30% din business, iar compania a raportat, cu cei 24 de angajaţi, afaceri de două milioane de euro în 2012 şi ţinteşte trei milioane pentru anul în curs.

Businessmagazine - 2013

 

 

Povestea milionarului din satul lui Ilie Moromete: "În primul an de muncă am spiralat 16.000 de calendare"

Lucrează din anul întâi de facultate în aceeaşi firmă pe care astăzi o conduce. Valentin Văcăruş s-a angajat ca spiralator de calendare şi a făcut 16.000 de bucăţi în primul an: „un minut şi 21 de secunde dura o spiralare pe o maşină Heidelberg". Astăzi are 35 de ani, este director şi acţionar în afacerea ajunsă după mai bine de un deceniu la trei milioane de euro pe an.
"SUNT DIN SILIŞTEA GUMEŞTI, DE LA MARIN PREDA. Am şi un site, silişteagumeşti.ro, pe care l-am gândit ca o resursă pentru copiii care locuiesc acolo şi vor să studieze în alt oraş. Să sune să zică sunt Costică a lui cutare şi vreau să mă ajuţi să înţeleg cum e domeniul ăla." Povestea lui Valentin Văcăruş începe din primul an de facultate când şi-a găsit prima slujbă în cadrul agenţiei Speed Promotion. După spiralatul de calendare din primul an, pe care şi astăzi şi-l aminteşte bine - „am avut o comandă de 6.000 de bucăţi de la Radio Total" - a devenit curier şi vânzător de cărţi de vizită - „într-un an de zile am livrat cu tramvaiul şi apoi cu un Tico pentru cel puţin 6.000 de clienţi".
ULTERIOR, A AJUNS ACCOUNT EXECUTIVE, cu alte cuvinte a devenit responsabil de producţia publicitară din companie, însemnând ore bune petrecute în tipografie şi ateliere de serigrafie. Privind retrospectiv, spune că experienţa l-a ajutat să ştie ce poate să vândă, ce poate să facă pentru client şi ce nu, iar asta transmitea clientului mesajul că „ştiu cu adevărat despre ce vorbesc„. În 2006, an în care şi-a terminat studiile, primea prima poziţie managerială, ajungând client service director.
Văcăruş a absolvit facultatea şi un masterat în marketing şi comunicare în cadrul Academiei de Studii Economice din Bucureşti şi avea să termine în 2012 şi programul de MBA la Universitarea Româno-Canadiană. 2007 era anul în care compania făcea primul milion de euro cifră de afaceri. „Abia în 2008 mi-am dat seama că vreau să fac publicitate la un alt nivel, noi eram focusaţi foarte mult pe producţie publicitară şi campanii punctuale„, spune tânărul manager. Iar schimbarea de strategie a dat roade - astăzi două treimi dintre clienţii agenţiei sunt mai vechi de patru ani.
Era anul în care Văcăruş refuza două oferte primite de la concurenţă şi prelua conducerea Godmother, odată cu rebrandingul vechii Speed Promotion. Astăzi, Văcăruş este şi acţionar şi deţine 30% din business, iar compania a raportat, cu cei 24 de angajaţi, afaceri de două milioane de euro în 2012 şi ţinteşte trei milioane pentru anul în curs. După cum spune chiar el, rebrandingul a fost necesar pentru că „nu se puteau face campanii strategice naţionale pentru clienţi mari cu o companie care avea renume pentru producţia publicitară„. Viaţa i s-a schimbat complet: clienţii sunt diferiţi - doar 74 faţă de peste 200 anterior - însă valoarea contractelor a crescut, iar complexitatea serviciilor la fel.
Din totalul businessului, producţia publicitară a coborât de la 90% la 20%, fiind treptat înlocuită cu diferite campanii integrate şi creaţie. „Provocarea mea cea mai mare a fost să schimb modul de gândire: de la producţie la soluţii de business.„ Perioada 2008-2009 o descrie ca fiind una în care a lucrat mai mult pentru antreprenori şi spune că în negocierile cu potenţialii clienţi faptul că este şi el antreprenor şi nu angajat şi deci poate discuta de la egal la egal cu cel care urmează să-i dea banii este de multe ori un avantaj decisiv - „fiind în aceeaşi lume cu ei, ne înţelegem mai bine nevoile„.
T NĂRUL ÎMPARTE PIAŢA DE PUBLICITARE ÎN TREI SEGMENTE: cel al agenţiilor de reţea, care primesc o parte din conturi de la sediul central din afara ţării, - „extrem de avantajos în actuala perioadă„-, cele locale, cu până la 40 de angajaţi, şi cele de apartament, menite să lucreze la un câte un proiect ocazional. Cât priveşte clienţii din publicitate, spune franc că banii sunt la multinaţionale, în timp ce antreprenorii, deşi au bugete mai mici, preferă să rişte mai mult. Cel mai vizibil client din România este Google, pentru care organizează evenimente şi concep campanii publicitare realizate prin serviciul adwords al motorului de căutare. „Sentimentul meu e că în România oamenii din industrie nu ştiu să pună publicitatea în interesul businessului. Fac artă pentru artă şi rar se întâmplă să măsoare cât de eficientă e cu adevărat campania„, mai spune Văcăruş.
CREDE CĂ 2013 VA FI CEL MAI GREU AN PENTRU BUSINESS ŞI DE ACEEA A DECIS SĂ ÎNCERCE PIEŢE NOI: o divizie care se ocupă cu organizări de team-building-uri inovative şi evenimente pentru angajaţii din corporaţii, o parte responsabilă de organizări de nunţi, o firmă de plasare de personal în Marea Britanie şi Emiratele Arabe Unite cu principal obiect de activitate recrutarea de chelneri şi bone şi un magazin online cu produse de slăbit. Este mereu pregătit să sesizeze oportunităţi de afaceri şi spune că se vede o viaţă în acest ritm. „Trăirile şi arderile unui antreprenori sunt de trei ori mai puternice decât cele ale unui angajat„, spune Văcăruş.
Planurile sale de viitor sunt clare: „La 55 de ani o să candidez la Primăria din Siliştea Gumeşti pentru primar, acolo am rădăcinile şi pentru că sunt dator să întorc comunităţii în care am crescut ceea ce am învăţat. În plus, mama şi bunicul au fost primari şi simt că e tradiţie de familie„.

Businessmagazine - 2013

 

 

Spoturile publicitare vor fi mai interactive peste cinci ani

În viitor se va pune un accent mai mare pe interactivitate şi poate pe o mai mare amploare a spoturilor publicitare virale.

"Cred că peste cinci ani spoturile publicitare vor fi mult mai inter­ac­tive. Prin utilizarea celor mai noi tehnologii putem face mai mult decât facem acum. TV-ul este deja în urma filmului de pe internet, deoa­rece furnizorii de content online precum Google şi YouTube sunt mult mai avansaţi decât canalele TV", spune Johan Ohlson, exe­cutive creati­ve di­rec­tor Saatchi & Saat­chi, agenţie membră a gru­pului de comunicare Centrade Saatchi & Saatchi.
De aceeaşi părere este şi Marina Cordun, copywriter la agenţia de creaţie Lowe & Partners, parte a grupului de comunicare Lowe, care spune că în viitor se va pune un accent mai mare pe interactivitate şi poate pe o mai mare amploare a spoturilor publicitare virale.
Mai mult, Carmen Tiderle, director de creaţie la Leo Burnett, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare de pe piaţa locală, cu afaceri de 54,3 milioane de euro anul trecut, crede că cinci ani înseamnă un interval de timp foarte mare dacă acest fapt se raportează la viteza cu care evoluează lucrurile în tehno­logie, un domeniu atât de strâns legat de publicitate.
"Poate spoturile publicitare vor fi mai interactive, poate publicul va putea alege cum să fie îmbrăcate personajele sau va schimba re­plici, poate nu vor mai fi deloc la TV, ci se vor muta toate pe ecranul telefonului nostru", spune ea.
Mai mult, Carmen Tiderle crede că o tendinţă pe piaţa spoturilor publicitare ar putea fi în prezent testarea lor în mediul online.

Spoturi "mai aşezate" pentru TV şi îndrăzneţe pentru online
"Spotul în varianta lui lungă este mai întâi pus pe YouTube, de exemplu, unde poţi vedea dacă este plăcut sau nu, ai o reacţie imediată şi poţi, la rândul tău, să reacţionezi. Nu costă atât de mult ca-n media clasică (uneori chiar nimic), iar dacă vrei să-l dai apoi pe TV, poţi s-o faci în varianta scurtată fiindcă, dacă a fost văzut pe net, publicul va umple golurile din poveste". Marina Cordun, copywriter la Lowe & Partners, crede că spoturile publicitare realizate pentru difuzarea la TV tind să fie cât mai co­rec­te, mai aşezate, mai puţin explozive, pe când cele destinate mediului online sunt în cealaltă extremă.
"Spoturile TV ajung la un target numeros şi divers, e greu să mulţumeşti pe toată lumea, de aceea, de multe ori, se optează pentru idei «călduţe» care «nu supără» pe nimeni, dar îşi fac treaba. În mediul online însă, unde comu­ni­carea se face mult mai targetat, ineditul, îndrăz­neala, utilizarea unor tehnologii ino­vatoare, interactivitatea, sunt un must."
Pe de altă parte, Corina Manole, creative director al agenţiei de publicitate Godmother, crede că la nivel de tendinţe, spoturile cu adevărat reuşite difuzate pe posturile TV româneşti sunt, din păcate, adaptări după variantele realizate de agenţiile internaţionale pentru branduri care îşi permit să investească bugete semnificative în producţie.
"Reclamele autentice româneşti, care se adresează publicului larg, au tendinţa să fie construite pe scenarii simpliste, liniare şi urmă­resc doar prezentarea cât mai evidentă a bene­ficiilor, fără niciun artificiu creativ autentic. De asemenea, din cauza bugetelor tot mai reduse, brandurile mici care insistă să apară cu o reclamă TV şi care au o idee fixă la care nu vor să renunţe ajung în situaţia de a avea un spot ieftin şi de multe ori neinspirat."

Accentul pe beneficiile produselor
Cu toate acestea, spune Corina Manole, se pare că tocmai aceste spoturi simple şi la obiect, care pentru creativi sunt un coşmar, sunt cele care aduc cele mai bune rezultate în vânzări.
Şi Carmen Tiderle, director de creaţie la Leo Burnett, are aceeaşi opinie, şi anume că cei mai mulţi clienţi aleg să comunice funcţional, adică poveşti mai puţine, "beneficii ale produselor" mai multe.
Criza economico-financiară a afectat buge­tele de comunicare alocate de companii pentru promovare, aceste cheltuieli fiind printre primele tăiate de pe listă în încercarea firmelor de a face faţă contextului dificil din piaţă. Creativii sunt de părere că deşi cerinţele clienţilor când vine vorba de crearea unui spot publicitar de la zero nu s-au modificat foarte mult, presiunea pe bugetele de producţie a crescut mult.
"Clienţii îşi doresc în continuare spoturi memorabile, surprinzătoare, dar cu gândul la vân­zări, puţini mai au curaj. Şi-ar dori în con­tinuare producţii spectaculoase, spoturi ample, aspiraţionale, dar bugetele de producţie scad", spune Marina Cordun.
Corina Manole, creativul de la Godmother, spune de asemenea că în continuare clienţii îşi doresc ca spotul să fie cât mai atractiv, să prezinte cât mai bine beneficiile produsului şi să aducă rezultate concrete în vânzări.
"Singura diferenţă a apărut în segmentul bugetelor care sunt tot mai mici, provocarea noastră fiind să găsim idei creative care să poată fi implementate cu un efort financiar minim."

Se mai folosesc copiii şi animalele în spoturile publicitare?
Reprezentantul Lowe&Partners crede că atâta timp cât factorul emoţional joacă un rol important în publicitate, copiii şi animalele nu vor lipsi. "Chiar acum lucrăm la un spot publicitar al cărui actor principal este un căţel."
Totuşi, Marina Cordun spune că deşi chipul drăgălaş al unui copil sau privirea galeşă a unui câine garantează sensibilizarea audienţei, miza este mult mai mare.
"Miza este mai mare de atât, să atragi atenţia şi să emoţionezi nu este suficient. Un co­pil sau un animal într-un spot TV poate fi o soluţie câştigătoare doar în măsura în care rolul pe care îl joacă este relevant pentru mesajul pe care vrei să-l transmiţi. Pe scurt, dacâ îi folo­seşti... creativ."
Johan Ohlson, executive creative director Saatchi & Saatchi, este însă de altă părere. "Din fericire, vechea reţetă a folosirii co­piilor, câinilor sau celebrităţilor aproape că a ex­pirat. Doar celebrităţile mai rezistă. Şi, din fe­ri­cire, doar în campanii mari şi nu prea des. Dacă o campanie se bazează exclusiv sau pre­pon­­­derent pe o celebritate, atunci fie produsul e slab, fie ideea." În privinţa preţurilor spo­tu­ri­lor publicitare, Valenţin Văcăruş, managing di­rec­­tor God­mother, spune că acum cinci ani, pentru un spot serios, discuţia era de la 20.000 euro în sus.
"Din păcate se investeşte foarte puţin în zona de producţie a spoturilor. Dacă nu vorbim de spoturile importate, o medie a celor produse în ţară cred că este în jur de 15.000 euro / spot", spune şeful agenţiei Godmother. Şi Johan Ohlson de la Saatchi & Saatchi spune că pre­ţu­rile spoturilor publicitare au scăzut şi vor con­tinua să scadă dacă staţiile TV nu încep să se reinventeze şi să creeze soluţii noi şi interesante pentru media buyeri şi pentru advertiseri.

ZiarulFinanciar - 2012

 

 

Obiectivul agenţiei Godmother la 15 ani de activitate: 2 milioane euro cifra de afaceri în 2012

Pentru acest an, când se împlinesc 15 ani de la înfiinţare, agenţia de publicitate full service Godmother şi-a bugetat o cifră de afaceri de două milioane euro.
Agenţia a fost înfiinţată în 1997, iar la momentul respectiv se numea Speed Promotion şi avea ca obiect de activitate producţia publicitară. În 2004 agenţia a devenit full service iar în 2008 a trecut printr-un proiect de rebranding, numindu-se de atunci Godmother.
Momentul rebrandingului a fost cel care a marcat trecerea către un focus mai mare pe specializare, abordarea unor proiecte de amploare de comunicare integrată, şi o concentrare mai mare pe livrarea de rezultate.
În cei 15 ani agenţia au fost înfiinţate noi departamente, dedicate serviciilor pentru care cererea este mare. Astfel, anul trecut a fost creat departamentul de online.
În prezent Godmother are o echipă de 20 de persoane, dintre care şapte în departamentul de client service, cinci în cel de creaţie, patru alcătuiesc departamentul de online iar patru ocupă funcţii administrative.
"Pentru finalul anului 2012 estimăm o cifră de afaceri de două milioane de euro, un obiectiv destul de uşor de atins dacă avem în vedere faptul că primele şase luni ale acestui an au adus deja 900.000 euro în agenţie. În ce priveşte echipa, nu ne dorim un colectiv mai mare de 25 de persoane - credem că aceasta este dimensiunea ideală în care putem să interacţionăm eficient unii cu alţii şi să ne păstrăm spiritul, însă nu excludem colaborările de orice fel" spune Valentin Văcăruş, managing director Godmother.
Anul trecut agenţia a avut o cifră de afaceri de 5,5 milioane lei (1,3 mil. euro), potrivit informaţiilor de pe site-ul Ministerului de Finanţe.
Din portofoliul de clienţi ai Godmother fac parte Google România, Profi Rom Food, AD Pharma (Arkopharma), Agricover, Sanador, Transfond, Anchor (Mall Vitan şi Plaza), Energy Holding, Cyathus, LLP Dinalycs, Siel Invest, Life Care, Garrone, Rehau, Midocar, Perfect Tour, Adeplast sau AFI Cotroceni.
"Peste 74% din clienţii noştri colaborează cu noi de peste trei ani. Întreaga filozofie Godmother este axată pe patru vectori esenţiali: shopper experience - când preluăm un cont ştim totul despre industria respectivă, client şi concurenţa sa; timp de reacţie - avem cele mai mici perioade între stadiul de concept şi implementarea proiectelor; creativitate - având ca prim obiectiv eficienţa; preţ - fee-uri corecte, pe măsura conceptelor şi proiectelor propuse" conchide Văcăruş.

ZiarulFinanciar -2012

 

 

Agentia de publicitate full service Godmother vrea venituri de 2 milioane de euro anul acesta

Agentia de publicitate full service Godmother estimeaza pentru anul 2012 afaceri de 2 milioane de euro, in primele sase luni compania generand afaceri de 900.000 de euro.
"Pentru finalul anului 2012 estimam o cifra de afaceri de 2 milioane de euro, un obiectiv destul de usor de atins daca avem in vedere faptul ca primele 6 luni ale acestui an au adus deja 900.000 euro in agentie. In ce priveste echipa, nu ne dorim un colectiv mai mare de 25 de persoane - credem ca aceasta este dimensiunea ideala in care putem sa interactionam eficient unii cu altii si sa ne pastram spiritul insa nu excludem colaborarile de orice fel, deoarece forma echipei este data de conturul solutiilor" a declarat Valentin Vacarus, managing director Godmother.
Godmother a fost fondata in 1997, anul acesta implinind 15 ani de activitate.
In prezent firma are o echipa de 20 de persoane, dintre care 7 in departamentul de client service, 5 in cel de creatie, 4 alcatuiesc departamentul de online iar 4 ocupa functii administrative.
Printre clientii actuali ai Godmother se numara Google Romania, PROFI Rom Food, AD Pharma (Arkopharma), Agricover, Forever Living Products, Sanador, Transfond, Anchor (Mall Vitan si Plaza), Case Utilaje, Perla Nord sau Doppel Hertz.

wall-street - 2012

 

 

Advertising-ul romanesc se imbogateste cu un strop de magie

Sub sloganul "Professional Hocus-Pocus" si numele "Godmother", peste week-end, Speed Promotion s-a transformat in cea mai noua agentie innovative de pe piata autohtona.
Godmother isi incepe activitatea avand deja un portofoliu de clienti noi, castigati in urma unor pitch-uri importante, precum: Agip, Stenyon sau COS, dar si cu o parte din clientii cu traditie ai Speed Promotion precum: Forever Living Products, Energy Holding, Midocar, Agricover sau Depozitul de Papetarie.
"Succesul pe care l-am avut in pitch-urile recente la care ne-am prezentat cu aceasta noua abordare ne face sa fim increzatori in pozitionarea Godmother, de innovative, pe care unii jucatori de pe piata o pot considera "curajoasa". Iar echipa actuala a agentiei, prin experienta si pasiune, reprezinta principala garantie de care avem nevoie pentru a fi siguri ca la sfarsitul anului vom atinge obiectivele propuse, atat din punct de vedere al cifrei de afaceri cat si al portofoliului de clienti " a declarat Valentin Vacarus, Managing Director Godmother.
Godmother este cea mai noua agentie autohtona pozitionata ca innovative si porneste la drum cu o echipa de 11 specialisti in comunicare si promovare, cu o experienta relevanta in rezolvarea intr-o maniera inedita si chiar "magica" a proiectelor de advertising.
"Advertising-ul este in esenta despre gasirea unei forme atractive in care sa prezinti un produs, sa creezi povesti, asteptari, fantezii, sa il faci sa fie dorit si evident sa se vanda. Godmother nu isi propune sa reinventeze esenta advertisingului ci sa se intoarca la ea: sa gasim abordarea "magica" a fiecarui brand si sa il prezentam in formele sale mai putin obisnuite, astfel incat sa ii spuna fiecarui consumator o poveste, care sa il resimbolizeze." a adaugat Ana Negoita, Creative Director Godmother.
Inca de la sfarsitul anului 2007, Speed Promotion a inceput sa regandeasca strategia de abordare a pietei, proces care a determinat restructurara echipei in linii de business specializate pe arii de expertiza, in concordanta cu experienta membrilor. Rebranding-ul vechii agentii si infiintarea Godmother, care ataca incepand din aprilie piata autohtona de innovative, reprezinta unul dintre cele mai importante rezultate ale acestui proces.
"Am luat decizia de a ma retrage din functiile executive ale agentiei la inceputul acestui an si de a preda conducerea unei echipe de management experimentate alcatuita din Valentin Vacarus – Managing Director Godmother si Ana Negoita – Creative Director Godmother. Echipa agentiei este una noua, formata din oameni cu foarte multa experienta, de care sunt foarte mandru" a declarat Dorin Boerescu, fondator Speed Promotion.
Godmother estimeaza ca va incheia anul 2008 cu o cifra de afaceri de peste 1,5 milioane de euro si cu un portofoliu relevant de clienti noi, castigati in urma unor pitch-uri importante.

wall-street - 2008

 

 

Valentin Vacarus despre 15 ani de Godmother: momente cheie, procesul de rebranding, portofoliul de clienti si planurile financiare

Agentia de publicitate full service Godmother aniverseaza in luna august 15 ani de activitate alaturi de o echipa formata din 20 oameni si gestionand un portofoliu de 58 de clienti. Fondata in 1997 ca agentie de productie publicitara (Speed Promotion), sub sloganul "You brief, we deliver", din 2004 agentia a devenit full service, iar in 2008 a trecut printr-un proces de rebranding in urma caruia a devenit Godmothersi s-a repozitionat sub sloganul "Professional Hocus Pocus". Despre cele mai importante momente din istoria agentiei si schimbarile din publicitate observate in acesti 15 ani, despre decizii care au marcat evolutia Godmother si planuri de viitor am vorbit cu Valentin Vacarus (Managing Director, Godmother).

iqads.ro - 2012