Alin Niscov - Phonetastic GSM

Alin Niscov

Alin Niscov si-a obtinut licienta la Facultatea de Psihologie din cadrul Universitatii Spiru Haret din Bucuresti, iar in anul 2005, si-a inceput cariera la compania Allview, ca manager de vanzari. Si-a petrecut opt ani in aceasta

companie, iar dupa ce a acumulat experienta necesara, s-a alaturat grupului Phonetastic GSM, unde ocupa functia de managing partner.

 

Articole din presa:

 

Allview a lansat astăzi un smartphone şi o tabletă quad-core

Compania braşoveană Visual Fan, care comercializează diferite produse electronice sub brandul Allview, a lansat astăzi două dispozitive mobile, o tabletă de 9,7 inci care va fi disponibilă în câtvea zile la retailerii parteneri Allview cu un preţ recomnadat de 1.199 lei şi un smartphone dual sim de 4,65 inci care va fi comercializat începând cu a doua jumătate a lunii mai la un preţ de 1.499 de lei, potrivit lui Alin Niscov, director de vânzări al Allview.
Compania braşoveană Visual Fan, care comercializează diferite produse electronice sub brandul Allview, a lansat astăzi două dispozitive mobile, o tabletă de 9,7 inci care va fi disponibilă în câtvea zile la retailerii parteneri Allview cu un preţ recomnadat de 1.199 lei şi un smartphone dual sim de 4,65 inci care va fi comercializat începând cu a doua jumătate a lunii mai la un preţ de 1.499 de lei, potrivit lui Alin Niscov, director de vânzări al Allview.
Tableta, care în câteva zile va putea fi găsită în magazine este un dipozitiv cu procesor quad core de 1 GHz, memorie Ram de 2GB, display Full HD şi o cameră principală şi una secundară de 2MP.
Smartphone-ul P6 Quad cu o grosime de 8,6 mm, un procesor quad core, memorie Ram de 1GB, cameră foto de 8MP şi memorie internă de 4GB vine cu un card extern de 16 GB inclus. Telefonul va fi disponibil din a doua parte a lunii mai.
Potrivit lui Alin Niscov în trimestru următor compania braşoveană estimează că va vinde 2.000 de unităţi de smartphone-uri şi 3.000 de unităţi de tablete.

Businessmagazine - 2013

 

 

Piaţa tabletelor se dublează anul acesta în România

După ce a depăşit nivelul de 150.000 de unităţi în România anul trecut, piaţa de tablete ar putea să se dubleze în 2013, conform mai multor estimări din domeniu. În 2012, estimările celor mai mari jucători de pe piaţă indicau vânzări de circa 150.000 de tablete, de patru ori mai multe decât în 2011. Cel mai probabil însă, cifra a fost depăşită.
"Cred că vânzările au fost de peste 150.000 de unităţi, de minimum 160.000 de tablete", a declarat Alin Niscov, directorul de vânzări al Visual Fan, companie braşoveană care a vândut anul trecut 48.000 de tablete PC sub brandul Allview. Lunile noiembrie - când a avut loc evenimentul de shopping Black Friday - şi decembrie au fost cele mai bune pentru livrările de tablete. "În două luni de zile am vândut cât în alte nouă", a mai spus Niscov

Compania are în portofoliu diferite modele de tablete cu sistem de operare Google Android, cu preţuri între 100 şi 300 de euro.

Businessmagazine - 2013

 

 

Pariul lui Alin Nişcov după 16 ani la Allview: triplarea afacerilor distribuitorului Phonetastic

Alin Nişcov, fostul director de vânzări al firmei Visual Fan, care comercializează diferite produse electronice sub brandul Allview, a ales calea antreprenoriatului, devenind managing partner al distribuitorului de telefoane mobile Phonetastic, după 16 ani în cadrul companiei braşovene.

Nişcov are în plan să tripleze anul acesta afacerile Phonetastic GSM, după ce în perioada în care el a ocupat poziţia de director de vânzări în cadrul Visual Fan (2009-2013), cifra de afaceri a companiei a înregistrat creşteri spectaculoase, de la 2,5 mil. euro în 2009 la peste 28 mil. euro anul trecut. În 2013, compania braşoveană a vândut circa 100.000 de tablete şi 100.000 de smartphone-uri sub brandul Allview lansat în 2004.

Phonetastic a fost înfiinţată în 2010 de către George Mocanu şi Bogdan Stroi, iar anul trecut a înregistrat o cifră de afaceri de 5,5 milioane de euro.

ZiarulFinanciar - 2014

 

 

Alin Nişcov pleacă după aproape zece ani de la firma braşoveană Allview

Alin Nişcov, directorul de vânzări al companiei braşovene Visual Fan (Allview), unul din cei mai mari furnizori locali de smartphone-uri şi tablete, va părăsi compania pentru care lucrează din luna ianuarie a anului 2005, a anunţat managerul. "Pentru mine proiectul Allview a ajuns la final", potrivit unui mesaj transmis de Nişcov. El a precizat că noul job va fi în aceeaşi industrie.
"De aici înainte voi face parte dintr-un alt proiect ce va evolua în aceeaşi industrie, fapt pentru care vom rămâne cu siguranţă în contact".
Visual Fan, o companie de mici dimensiuni din Braşov, care în urmă cu doar patru ani avea afaceri de 2 milioane de euro, a crescut până la un rulaj de peste 15 mil. euro în primele nouă luni din 2013 după ce a reuşit să profite de explozia vânzărilor de smartphone-uri şi tablete şi de oportunitatea creată de Google odată cu lansarea Android, platforma software disponibilă gratuit pentru orice furnizor de gadgeturi.
Nişcov a fost unul dintre managerii cheie ai Allview în perioada în care afacerile companiei au explodat - crescând cel mai probabil la aproximativ 20 de milioane de euro anul trecut - de zece ori mai mult decât în 2010. În această perioadă compania s-a extins şi pe alte pieţe din regiune, şi a reuşit să semneze şi un contract cu Cosmote, numărul trei pe piaţa locală de telefonie mobilă, livrându-i operatorului tablete care au fost vândute de compania de comunicaţii sub brandul propriu.
Contactat de ZF, Alin Nişcov nu a dorit să ofere detalii despre noul job, precizând doar că acesta va fi în Capitală. "Vin la Bucureşti, atât pot spune deocamdată".
Allview a vândut peste 100.000 de tablete, atingând o cotă de 20% din piaţă după numărul de unităţi livrate, şi estima şi vânzări de aproximativ 100.000 de smartphone-uri. Tabletele şi smartphone-urile generează cele mai mari vânzări pentru Allview, iar contribuţia lor în încasări este aproximativ egală.
Compania Visual Fan este deţinută de Camelia Cotună - care are 91% din acţiuni, şi Lucian Peticilă (directorul general al Allview), cu 9% din acţiuni.

ZiarulFinanciar -2014

 

 

Allview: Am semnat parteneriate cu toţi operatorii de telecom, creşterea se va vedea anul acesta

Compania braşoveană Visual Fan, care comercializează tablete, smartphone-uri şi diferite alte produse electronice sub brandul propriu Allview, şi al cărui business a explodat de la 2 mil. euro în 2011 la 15 mil. euro în primele nouă luni din 2013, estimează că un factor important de creştere a încasărilor în acest an va fi generat şi de parteneriatele cu operatorii de telefonie mobilă.

„În ultimul trimestru din anul precedent am semnat parteneriate şi cu Vodafone şi RCS&RDS, pe lângă cele cu Cosmote şi Orange, astfel că acum avem contracte cu toţi jucătorii de pe piaţă. Acestea sunt parteneriate pe care le vom dezvolta în acest an", a declarat pentru ZF Alin Nişcov, directorul de vânzări al Allview. Compania românească produce pentru Cosmote şi tablete pe care operatorul de telefonie mobilă le vinde sub brand propriu.

ZiarulFinanciar - 2014

 

 

Nişcov, Allview: Piaţa de tablete a fost de 200.000 de unităţi în S1, iar creşterea continuă

Vânzările de tablete PC din România au fost în primul semestru din acest an de aproximativ 200.000 de unităţi - număr aproape egal cu vân­zările din întreg anul 2012 -, iar cererea continuă să fie mai mare în raport cu anul precedent, a declarat pentru ZF Alin Nişcov, directorul de vânzări al companiei braşovene Visual Fan (Allview).

„În primul semestru s-au vândut aproximativ 200.000 de tablete PC. Allview şi-a stabilizat cota de piaţă în jurul a 20%, ceea ce înseamnă că suntem umăr la umăr cu Sam­sung", a spus Nişcov. El a adăugat că pentru întregul an piaţa poate ajunge, într-un mod optimist, la 480.000 de unităţi. „În mod sigur va fi o dublare, poate o creştere de 2,5 ori a vânzărilor. Totuşi în ceea ce priveşte ultimele două luni din an există un mare semn de întrebare relativ la intenţia de achiziţie a consumatorilor, a companiilor. Facem analize, estimăm ce volum de vânzări am putea înregistra.".

Pe segmentul smartphone, unde piaţa din România a depăşit 500.000 de unităţi în primul semestru, Allview a vândut peste 40.000 de unităţi, a spus Nişcov. Cea mai mare parte a vânzărilor au fost înregistrate prin „retailul liber" - adică prin jucători precum Altex, Domo, Flanco, eMag, cel.ro sau evomag.ro. „Pe segmentul operatorilor de telefonie mobilă creşterea cotei noastre de piaţă este un pic limitată, pentru că având în ofertă doar smartphone-uri dual-sim, care pot fi utilizate cu cartele de la doi operatori, o singură companie - Cosmote - a fost deschisă să adauge în ofertă telefoanele noastre."

ZiarulFinanciar -2013

 

 

Alin Niscov, Allview: Avem 15 ingineri în echipă, nu vindem doar un produs, vindem un întreg concept

Allview este singura companie cu o cotă mai mare decât Apple în piaţa locală, iar echipa de 40 de oameni, dintre care 15 ingineri, nu caută să vândă doar un produs, ci un întreg concept, potrivit lui Alin Niscov, manager de vânzări în cadrul companiei Visual Fan, care vinde produse electronice sub brandul Allview.
"Suntem o companie cunoscută pentru update-uri de software. Nu vindem doar produse. Vindem un întreg concept. Avem valoare adăugată la produse. 35% dintre angajaţii noştri sunt ingineri. (...)Suntem conectaţi direct cu clienţii noştri. Păstrăm legătura cu ei şi îmbunătăţim constant canalele de comunicare", a spus Niscov în cadrul evenimentului ZF Digital '12 organizat de Ziarul Financiar.
Cele trei branduri locale de tablete, Allview, Eboda şi Evolio, au reuşit până în prezent să obţină, împreună, o cotă de aproximativ 30%-40% din piaţa locală. Allview, separat, este singurul brand care are o cotă mai mare decât Apple, respectiv 24% comparat cu 23,5%, potrivit lui Niscov. Acesta a adăugat "noi venim de pe o piaţă mică, cu venituri mici, avem multe idei, dar pentru piaţa externă trebuie să ne unificăm eforturile".
La nivelul anului trecut compania Visual Fan, care deţine brand-ul Allview, a înregistrat o cifră de afaceri de aproape 2,1 milioane de euro şi un profit net de 51.000 de euro, potrivit datelor Ministerului Finanţelor, faţă de aproape 2,2 mil. euro cifră de afaceri şi 47.000 de euro profit net în 2010.
"Vindem deja în afara României, dar piaţa principală e România. Noi vindem în Moldova, Olanda, Spania, Germania, Bulgaria, Slovacia. Per total, doar 10% din afaceri sunt în afara României, pentru că acolo compania nu are piaţă. În România ne cunosc oamenii, afară nu ştiu cine suntem. Acolo ei cumpără numai Apple şi Samsung", a mai spus Niscov.
Allview a lansat săptămâna trecută o nouă tabletă PC cu ecran cu rezoluţie HD şi un nou smartphone cu o nouă interfaţă grafică, ambele rulând sistemul de operare Google Android. În plus, compania a anunţat un parteneriat cu Gameloft, unul dintre cei mai mari jucători mondiali de pe piaţa de jocuri - care presupune vânzarea produselor companiei cu jocuri preinstalate.
Tableta lansată de companie are un ecran de 7 inchi, cu o rezoluţie care o plasează la acelaşi nivel Google Nexus, a spus Alin Niscov în cadrul evenimentului de lansare.

ZiarulFinanciar - 2012

 

 

Brasovenii de la Allview tintesc 7% din piata smartphone-urilor dupa lansarea unui terminal cu caracteristici premium

Visual Fan, compania brasoveana care administreaza brandul de smartphone-uri si tablete Allview, tinteste 7% din piata smartphone-urilor in acest, dupa lansarea varfului de gama Allview X1 "Soul", un dispozitiv de 5 inch cu aspect premium si o configuratie de cea mai noua generatie.
Allview introduce pentru prima data pe piata conceptul de smartphone tip "unibody" (dintr-o singura bucata n.r), iar pe hartie, X1 "Soul" se poate lauda cu o configuratie de varf compusa dintr-un ecran de 5 inch cu rezolutie Full HD, protectie Gorilla Glass 3, un procesor quad-core de 1,5 GHz, 32GB spatiu de stocare si 2GB memorie RAM.
Mai multe detalii tehnice pot fi gasite aici.
Noul terminal va costa 1.600 de lei si va fi disponibil incepand cu jumatatea lunii noiembrie.
"Ne-am propus ca pana la finalul acestui an sa vindem peste 2.000 de unitati X1 Soul, iar in total tintim peste 100.000 de smartphone-uri. O data cu perioada Sarbatorilor de Craciun si a Black Friday putem depasi chiar pragul de 120.000 de unitati vandute. Totodata, tintim 30% din piata de smartphone-uri disponibile in mediul online si in retailul traditional", a declarat Alin Niscov (foto), director de vanzari in cadrul Allview.
Conform datelor oferite de Allview, piata smartphone-urilor disponibile in retailul traditional si cel online reprezinta circa 25% din cele 1,5 milioane de unitati care vor fi comercializate, per total, in acest an, in timp ce terminalele mobile disponibile la operatorii telecom isi adjudeca restul de 75% din piata.
Din informatiile oferite de directorul de vanzari al companiei, Allview ar urma sa aiba o cota de 7% pe piata smartphone-urilor in acest an.
Niscov apreciaza ca in portofoliul Allview vanzarile online reprezinta pana in 20%, in timp ce retailul traditional ramane in continuare pilonul principal cu peste 80% din vanzari.
"Un smartphone cu 4G ar fi costat cu 100 de euro mai mult"
Varful de gama al companiei brasovene are la indemana aproape toate atuurile pentru a fi un device ravnit de multi clienti, insa producatorul a decis sa nu il echipeze si cu tehnologia 4G, regasita pe terminalele de varf din piata, dar si pe multe dispozitive cu un pret similar celui cerut de Allview.
Oficialii companiei sustin ca echiparea acestui dispozitiv cu tehnologie 4G ar fi marit pretul cu circa 100 de euro, ceea ce ar fi insemnat ca modelul X1"Soul" al brasovenilor de la Allview intra pe segmentul premium, dominat de catre gigantii Samsung, Apple sau HTC.
"In acest moment 4G nu este un sistem stabil. Este nevoie de timp pentru dezvoltarea lui si cel mai probabil abia la jumatatea anului viitor vom putea vorbi de o functionalitate optima a sa. Nu ne-am dorit deocamdata implementarea acestei tehnologii", au spus reprezentantii Allview.
O piata cu aproape 40.000 de tablete vandute pe luna
Intrebat de wall-street.ro cum va arata piata tabletelor in acest an, segment care aduce aproximativ jumatate din veniturile Visual Fan, Alin Niscov a precizat ca aceasta are potentialul de a depasi 500.000 de unitati pana la finalul anului.
"Din calculele noastre, lunar, se vand circa 37.000 de tablete. Numai in primele noua luni s-au comercializat 330.000 de unitati, iar in fata ne asteapta o perioada extrem de buna pentru vanzarile de gadget-uri. Atat Black Friday cat si Craciunul pot creste considerabil vanzarile de portabile", sustine Niscov, care apreciaza ca afacerile din acest an ale companiei brasovene pot creste intr-un ritm similar celui de anul trecut, dar nu a dorit sa ofere o estimare precisa a evolutiei.
La nivelul anului trecut afacerile Visual Fan au crescut cu peste 250%, de la 2 milioane de euro la 7,7 milioane de euro, conform datelor publicate pe Ministerul de Finante.
10% din terminalele Allview merg la export
Exporturile de smartphone-uri si tablete produse de Allview ajung pe pietele regionale dar si tarile nordice, prin intermediul mai multor parteneriate incheiate de compania brasoveana.
"Cea mai importanta piata la export ramane Bulgaria, urmata de Olanda si de restul tarilor unde exportam, printre care Grecia, Slovacia, Germania sau Spania. Recent am incheiat un contract de distributie si in Finlanda", a completat Niscov.

wall-street - 2013